Ιατρικά Λάθη

Ρωτήστε μας Σήμερα για το πως μπορείτε να αποζημιωθείτε.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας

    Τι μπορώ να διεκδικήσω;

    • Σε περίπτωση ιατρικού σφάλματος, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο ιατρός ευθύνεται βάσει του Αστικού Κώδικα και υποχρεούται να σας αποζημιώσει, αν έχετε υποστεί πατήστε Εδώ.
     
    • Αν λόγω του σφάλματος αυτού απείχατε από την εργασία σας με αποτέλεσμα να χάσετε το εισόδημα σας ή μέρος αυτού, δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση. Για να ενημερωθείτε αναλυτικότερα πατήστε Εδώ.
     
    • Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που το ιατρικό λάθος προκάλεσε επιβάρυνση της ψυχική σας υγείας (ψυχική ταλαιπωρία, θλίψη, κατάθλιψη κλπ), μπορούμε να διεκδικήσουμε αποζημίωση για ηθική βλάβη ή και ψυχική οδύνη αν το λάθος αφορά συγγενή ή αγαπημένο πρόσωπο το οποίο απεβίωσε βάση του Αστικού Κώδικα. Για να προχωρήσετε σε διεκδίκηση πατήστε Εδώ.
     
    • Πρέπει να γνωρίζετε ότι έχετε το δικαίωμα να διεκδικήσετε την ηθική και οικονομική σας δικαίωση και από το Νοσοκομείο στο οποίο εργάζεται ο ιατρός που έκανε το σφάλμα, διότι το βαραίνει ευθύνη βάση του Αστικού Κώδικα καθώς και αποφάσεων του Αρείου Πάγου.
     
    • Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι, αν αποδειχθεί ότι το ιατρικό σφάλμα έγινε από ιατρό δημοσίου νοσοκομείου, στρεφόμαστε κατά του νοσοκομείου ζητώντας την ίδια αποζημίωση για όλους τους παραπάνω λόγους.

    Απλή και Γρήγορη διαδικασία
    Χωρίς ψυχοφθόρες διαδικασίες.

    !ο Βήμα

    Το πρώτο βήμα προς την ηθική και οικονομική σας δικαίωση αφορά την περίοδο διαμεσολάβησης (Ν.4640/30-11-2019), που αποσκοπεί στην εξωδικαστική λύση. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία σε αυτό το σημείο δίδεται η εντολή για σύνταξη αγωγής με την οποία ζητούμε αποζημίωση ενώπιον δικαστηρίου

    2ο Βήμα

    Η Κατάθεση της αγωγής γίνεται Ηλεκτρονικά μέσω του Ιστοτόπου του εκάστοτε Δικαστηρίου ( α 215 παρ. 1 και 3 και α. 119 παρ. 4 ΚΠολΔ) και δεν απαιτείται η φυσική σας παρουσία. Το μόνο που θα ζητηθεί από εσάς, σε περίπτωση που το σφάλμα έγινε σε ιδιωτική κλινική, είναι να βρείτε δύο μάρτυρες(φιλικά ή έστω συγγενικά πρόσωπα). Οι δύο μάρτυρες θα κληθούν να καταθέσουν τα γεγονότα ενώπιον Συμβολαιογράφου, τον οποίο φυσικά παρέχουμε εμείς. Μετά την εξεύρεση μαρτύρων δεν υπάρχει περαιτέρω ταλαιπωρία για εσάς καθότι οτιδήποτε άλλο το αναλαμβάνει η νομική μας υπηρεσία

    3ο Βήμα

    Ο ορισμός της ημέρας της δίκης δεν ξεπερνά το ένα έτος από το κλείσιμο του φακέλου

    Τι πρέπει να κάνετε πριν πάρετε το εξιτήριο σας

    Στάδιο 1ο: Ελέγξτε το βιβλιάριο ή τον ηλεκτρονικό σας φάκελο

    Εάν έχετε παραδώσει το βιβλιάριο σας στο νοσοκομείο, βεβαιωθείτε αναφέρονται όλες οι συνταγογραφούμενες εξετάσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας και η φαρμακευτική αγωγή που σας χορηγήθηκε. Ελέγξτε ότι όλες οι καταγραφές φέρουν την υπογραφή και τη σφραγίδα του γιατρού σας ή του νοσοκομείου που έγινε η νοσηλεία σας. Εάν δε σας έχει ζητηθεί βιβλιάριο υγείας, δεδομένου ότι καταργήθηκε η χρήση του, ελέγξτε τον ηλεκτρικό ιατρικό σας φάκελο, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι έχουν τηρηθεί όλα τα παραπάνω.

    Στάδιο 2ο: Παραλάβετε τον ιατρικό σας φάκελο

    Ο ιατρικός σας φάκελος θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, όπως ακτινογραφίες, γνωμοδοτήσεις και άλλα έγγραφα. Βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφα που σας δόθηκαν είναι τα πρωτότυπα και φέρουν σφραγίδα και υπογραφή, όπου χρειάζεται. Σε περίπτωση που η νοσηλεία σας πραγματοποιήθηκε σε δημόσιο νοσοκομείο το οποίο δε δύναται να σας παραδώσει τα πρωτότυπα έγγραφα που αφορούν τη νοσηλεία σας, έχετε δικαίωμα να ζητήσετε αντίγραφα όλων των ανωτέρω. Σε κάθε περίπτωση, το νοσοκομείο έχει υποχρέωση να σας παραδώσει τα ιατρικά σας έγγραφα.

    Στάδιο 3ο: Παραλάβετε το εξιτήριο σας

    Το εξιτήριο παραλαμβάνεται από το Γραφείο Κινήσεως Ασθενών αποκλειστικά, είτε αυτοπροσώπως από τον ασθενή είτε από τον συνοδό του. Υπογράψτε τα σχετικά έγγραφα που θα σας ζητηθούν (οικονομικά, ασφαλιστικά, διοικητικά) και ελέγξτε ότι στο εξιτήριο σας αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία σας, όπως ονοματεπώνυμο, ασφαλιστικά στοιχεία, ημέρες νοσηλείας και διάγνωση. Σε περίπτωση δεν έχετε ασφάλιση, βεβαιωθείτε ότι αφού έχετε τακτοποιήσει τις οικονομικές σας οφειλές με το νοσοκομείο, έχετε παραλάβει απόδειξη από το Λογιστήριο Ασθενών

    Στάδιο 4ο: Επικοινωνήστε με το Συνήγορο του Ασθενή

    Αν νομίζετε ότι έχετε υποστεί ιατρικό σφάλμα κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, επικοινωνήστε άμεσα με το Συνήγορο του Ασθενή και ενημερωθείτε αναλυτικά για την περίπτωση σας. Η έμπειρη ομάδα εμπειρογνωμόνων με τους οποίους συνεργαζόμαστε, θα αξιολογήσει την υπόθεση σας και θα σας καθοδηγήσει ούτως ώστε να διασφαλίσετε τη δικαίωση σας για το ιατρικό λάθος που έχετε υποστεί. Για να Επικοινωνήσετε πατήστε Εδώ

    Έχετε υποστεί Ιατρικό Λάθος;

    Επιστημονικές Έρευνες και πηγές για τα ποιοτικά & ποσοτικά χαρακτηριστικά των ιατρικών λαθών στην Ελλάδα

    Έρευνα Πα.πει

    Ποιοτικά Χαρακτηριστικά των Ιατρικών Σφαλμάτων: Ερευνητικά ευρήματα από την Ελλάδα

    Ειδικό άρθρο

    Αναφορά ιατρικών σφαλμάτων και ασφάλεια ασθενών. Η ορθή προσέγγιση του σφάλματος

    Ιατρικά λάθη

    Οσον αφορά την καταγραφή των ιατρικών λαθών, η Ελλάδα υστερεί έναντι των άλλων χωρών

    0 %
    των ασθενών έχει υποστεί Ιατρικό Λάθος
    0
    ανέρχεται η μέση αποζημίωση ιατρικού λάθους
    0 %
    στην Ελλάδα έχει λάβει λανθασμένη φαρμακευτική αγωγή

    Συχνές Ερωτήσεις

    Επειδή τα περιστατικά διαφέρουν και δεν πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να μιλάμε γενικά και αόριστα, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2110121395, ώστε να σας ενημερώσουμε για όσα χρειάζεστε και να εκτιμήσουμε την περίπτωσή σας.

     

    Ο ασθενής και τα μέλη της οικογένειας του έχουν δυνατότητα διεκδίκησης αποζημίωσης 5 έτη για ιατρικό λάθος και 8 έτη όταν έχει ανασταλεί η παραγραφή

     

    Ναι, μπορείτε να αποζημιωθείτε για όσες πράξεις δεν καλύπτονται από την συναίνεσή σας ή εφόσον αποδειχθεί η πλάνη σας ως προς την συναίνεσή σας Το χαρτί αυτό είναι το έγγραφο συναίνεσης που δίνεται σε ορισμένες περιπτώσεις από τους γιατρούς, ώστε να υπογράψει ο ασθενής ότι έχει ενημερωθεί για τους πιθανούς κινδύνους.

     

    Από το πρώτο κιόλας ραντεβού θα έχετε πλήρη εικόνα τόσο για τη διαδικασία, όσο και για το πλάνο κόστους της υπόθεσής σας. Η
    επικοινωνία, η συνεχής ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσής σας, αλλά και η συμβουλευτική από την εξειδικευμένη μας ομάδα δεν έχουν καμία επιπλέον επιβάρυνση για εσάς. Ακόμα και μετά την συνάντηση μας δεν δεσμεύεστε να προχωρήσετε σε συνεργασία αν δεν το επιθυμείτε

     

    Έχετε υποστεί Ιατρικό Λάθος;

    Ενημερωθείτε άμεσα
    Καλέστε στο

    Τελευταία Άρθρα

    Στρατιωτικά Νοσοκομεία: Χωρίς αναστολή εργασίας οι ανεμβολίαστοι

    Σκάνδαλο με τους εμβολιασμούς για COVID-19 στην Καρδίτσα

    Πρώτος θάνατος μετά από εμβόλιο με Pfizer

    Έχω βιώσει Ιατρικό Λάθος

    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και ενημερωθείτε για το πώς μπορείτε να κινηθείτε