Ιατρικά Λάθη

Σας βοηθάμε να Αποζημιωθείτε για οποιαδήποτε αδικία έχετε υποστεί στον τομέα της υγείας

Έχω Υποστεί Ιατρικό Λάθος

 

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

    Ο Συνήγορος του Ασθενή εναρμονίζεται και ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας. Έχοντας αίσθημα ευθύνης απέναντι σε εσάς και το προσωπικό της, η εταιρεία δημιούργησε έναν μηχανισμό ηλεκτρονικής διαδικασίας, έτσι ώστε να απλοποιήσει, να επιταχύνει και να διασφαλίσει την ολοκλήρωση της νομικής διαδικασίας που αφορά την υπόθεσή σας.

    Στάδιο 1

    Επικοινωνήστε με την εξειδικευμένη μας ομάδα στο 211-0121395 και ενημερωθείτε αναλυτικά για την υπόθεσή σας.

    Στάδιο 2

    Θα λάβετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα μέσω e-mail από τον αρμόδιο.

    Στάδιο 3

    Κατεβάστε, συμπληρώστε τα έγγραφα και αποστείλετε τα ηλεκτρονικά στο support@sta.bcla.gr

    Στάδιο 4

    Προχωρήστε σε κατάθεση του χρηματικού ποσού για την εκκίνηση της νομικής διαδικασίας.

    *Θα λάβετε e-mail με αναλυτική περιγραφή των σταδίων προς επίλυση τυχόν αποριών που μπορεί να σας έχουν δημιουργηθεί από τον αρμόδιο της υπόθεσής σας.

    Τι μπορώ να διεκδικήσω;

    Σε περίπτωση ιατρικού σφάλματος, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο ιατρός ευθύνεται βάσει του Αστικού Κώδικα (άρθρα 914, 297, 298, 330) και υποχρεούται να σας αποζημιώσει (άρθρα 247, 251, 298, 914, 932 και 937 του Αστικού Κώδικα).

     

    Αν λόγω του σφάλματος αυτού απείχατε από την εργασία σας με αποτέλεσμα να χάσετε το εισόδημα σας ή μέρος αυτού, δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση (άρθρο 929 και 931 του Αστικού Κώδικα).

     

    Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που το ιατρικό λάθος προκάλεσε επιβάρυνση της ψυχική σας υγείας (ψυχική ταλαιπωρία,
    θλίψη, κατάθλιψη κλπ), μπορούμε να διεκδικήσουμε αποζημίωση για ηθική βλάβη ή και ψυχική οδύνη αν το λάθος αφορά συγγενή ή αγαπημένο πρόσωπο το οποίο απεβίωσε (άρθρο 932 του Αστικού κώδικα).

     

    Πρέπει να γνωρίζετε ότι έχετε το δικαίωμα να διεκδικήσετε την ηθική και οικονομική σας δικαίωση και από το Νοσοκομείο στο οποίο εργάζεται ο ιατρός που έκανε το σφάλμα, διότι το βαραίνει ευθύνη (άρθρο 932 Αστικού Κώδικα και αποφάσεις του Αρείου Πάγου 1856/2016 και 1185/2006).

     

    Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι, αν αποδειχθεί ότι το ιατρικό σφάλμα έγινε από ιατρό δημοσίου νοσοκομείου, στρεφόμαστε κατά του νοσοκομείου ζητώντας την ίδια αποζημίωση για όλους τους παραπάνω λόγους

    Απλή και Γρήγορη διαδικασία
    Χωρίς ψυχοφθόρες διαδικασίες.

    !ο Βήμα

    Το πρώτο βήμα προς την ηθική και οικονομική σας δικαίωση αφορά την περίοδο διαμεσολάβησης (Ν.4640/30-11-2019), που αποσκοπεί στην εξωδικαστική λύση. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία σε αυτό το σημείο δίδεται η εντολή για σύνταξη αγωγής με την οποία ζητούμε αποζημίωση ενώπιον δικαστηρίου

    2ο Βήμα

    Η Κατάθεση της αγωγής γίνεται Ηλεκτρονικά μέσω του Ιστοτόπου του εκάστοτε Δικαστηρίου ( α 215 παρ. 1 και 3 και α. 119 παρ. 4 ΚΠολΔ) και δεν απαιτείται η φυσική σας παρουσία. Το μόνο που θα ζητηθεί από εσάς, σε περίπτωση που το σφάλμα έγινε σε ιδιωτική κλινική, είναι να βρείτε δύο μάρτυρες(φιλικά ή έστω συγγενικά πρόσωπα). Οι δύο μάρτυρες θα κληθούν να καταθέσουν τα γεγονότα ενώπιον Συμβολαιογράφου, τον οποίο φυσικά παρέχουμε εμείς. Μετά την εξεύρεση μαρτύρων δεν υπάρχει περαιτέρω ταλαιπωρία για εσάς καθότι οτιδήποτε άλλο το αναλαμβάνει η νομική μας υπηρεσία

    3ο Βήμα

    Ο ορισμός της ημέρας της δίκης δεν ξεπερνά το ένα έτος από το κλείσιμο του φακέλου

    Επιστημονικές Έρευνες και πηγές για τα ποιοτικά & ποσοτικά χαρακτηριστικά των ιατρικών λαθών στην Ελλάδα

    Έρευνα Πα.πει

    Ποιοτικά Χαρακτηριστικά των Ιατρικών Σφαλμάτων: Ερευνητικά ευρήματα από την Ελλάδα

    Ειδικό άρθρο

    Αναφορά ιατρικών σφαλμάτων και ασφάλεια ασθενών. Η ορθή προσέγγιση του σφάλματος

    Ιατρικά λάθη

    Οσον αφορά την καταγραφή των ιατρικών λαθών, η Ελλάδα υστερεί έναντι των άλλων χωρών

    των ασθενών έχει υποστεί Ιατρικό Λάθος
    0 %
    ανέρχεται η μέση αποζημίωση ιατρικού λάθους
    0
    στην Ελλάδα έχει λάβει λανθασμένη φαρμακευτική αγωγή
    0 %

    Συχνές Ερωτήσεις

    Επειδή τα περιστατικά διαφέρουν και δεν πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να μιλάμε γενικά και αόριστα, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2110121395, ώστε να σας ενημερώσουμε για όσα χρειάζεστε και να εκτιμήσουμε την περίπτωσή σας.

     

    Ο ασθενής και τα μέλη της οικογένειας του έχουν δυνατότητα διεκδίκησης αποζημίωσης 5 έτη για ιατρικό λάθος και 8 έτη όταν έχει ανασταλεί η παραγραφή

     

    Ναι, μπορείτε να αποζημιωθείτε για όσες πράξεις δεν καλύπτονται από την συναίνεσή σας ή εφόσον αποδειχθεί η πλάνη σας ως προς την συναίνεσή σας Το χαρτί αυτό είναι το έγγραφο συναίνεσης που δίνεται σε ορισμένες περιπτώσεις από τους γιατρούς, ώστε να υπογράψει ο ασθενής ότι έχει ενημερωθεί για τους πιθανούς κινδύνους.

     

    Από το πρώτο κιόλας ραντεβού θα έχετε πλήρη εικόνα τόσο για τη διαδικασία, όσο και για το πλάνο κόστους της υπόθεσής σας. Η
    επικοινωνία, η συνεχής ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσής σας, αλλά και η συμβουλευτική από την εξειδικευμένη μας ομάδα δεν έχουν καμία επιπλέον επιβάρυνση για εσάς. Ακόμα και μετά την συνάντηση μας δεν δεσμεύεστε να προχωρήσετε σε συνεργασία αν δεν το επιθυμείτε

     

    Έχετε υποστεί Ιατρικό Λάθος;

    Ενημερωθείτε άμεσα
    Καλέστε στο