Επικοινωνήστε μαζί μας στα social media

Messenger


Viber

Καταγγελία για αγενή συμπεριφορά γιατρού σε ηλικιωμένο ασθενή

Μία νέα καταγγελία σε βάρος γιατρού είδε το φως της δημοσιότητας στην Πάρο. 

Πιο συγκεκριμένα, ηλικιωμένος αναγκάστηκε να καταγγείλει γιατρό για αγενή συμπεριφορά και παραμέληση καθηκόντων.

Ο ηλικιωμένος ασθενής τηλεφώνησε στο Κέντρο Υγείας και ενημερώθηκε ότι η γιατρός θα βρίσκεται εκεί μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Όταν ο ασθενής μετέβη για συνταγογράφηση φαρμάκων στο Περιφερειακό Ιατρείο παραπέμφθηκε στο γραφείο της Κοινότητας. Η γιατρός είχε μεταφερθεί στο γραφείο προκειμένου να εκτελέσει εκεί τις συνταγογραφήσεις, καθώς ο υπολογιστής στο ιατρείο είχε υποστεί βλάβη. 

Ο ηλικιωμένος ασθενής κατέφθασε στο γραφείο της Κοινότητας στις 11:50, και προς έκπληξή του είδε τη γιατρό έτοιμη προς αναχώρηση. Ο ασθενής θεωρώντας ότι βρίσκεται εντός του προβλεπόμενου ωραρίου ζήτησε να εξυπηρετηθεί. Μάλιστα, είπε στη γιατρό ότι διαμένει μακριά και θα έπρεπε να πληρώσει ξανά ταξί για τη μεταφορά του. Εκείνη του απάντησε ειρωνικά και επέμενε οτι πρέπει να φύγει.

Η γιατρός αγνόησε τον ηλικιωμένο και του ζήτησε να επιστρέψει την επόμενη ημέρα για τη συνταγογράφηση, καθώς είχε ραντεβού με άλλον ασθενή. Η γιατρός λοιπόν δεν μπορούσε να αφιερώσει 10 λεπτά για μία απλή συνταγογράφηση σε έναν ηλικιωμένο άνδρα. 

Παρ’ όλο που το ραντεβού της με τον επόμενο ασθενή δεν αποτελούσε επείγον περιστατικό, η γιατρός έφυγε χωρίς να έχει εκτελέσει τα καθήκοντα της κι έχοντας αρνηθεί να αφιερώσει λίγη ώρα στον ηλικιωμένο.

 

Πηγή: https://www.newsit.gr