fbpx
Επικοινωνήστε μαζί μας στα social media

Messenger


Viber

Είναι η αγενής συμπεριφορά ιατρικό λάθος;

Η αγενής συμπεριφορά ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού είναι σοβαρό ιατρικό λάθος και ο ασθενής που την βίωσε μπορεί να καταγγείλει το περιστατικό.

Μία νέα καταγγελία σε βάρος γιατρού είδε το φως της δημοσιότητας στη χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα, ένας ηλικιωμένος αναγκάστηκε να καταγγείλει γιατρό για αγενή συμπεριφορά και παραμέληση καθηκόντων.

Ο ηλικιωμένος ασθενής τηλεφώνησε στο Κέντρο Υγείας και ενημερώθηκε ότι η γιατρός θα βρίσκεται εκεί μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Όταν ο ασθενής μετέβη για συνταγογράφηση φαρμάκων στο Περιφερειακό Ιατρείο παραπέμφθηκε στο γραφείο της Κοινότητας. Η γιατρός είχε μεταφερθεί στο γραφείο προκειμένου να εκτελέσει εκεί τις συνταγογραφήσεις, καθώς ο υπολογιστής στο ιατρείο είχε υποστεί βλάβη. 

Ο ηλικιωμένος ασθενής κατέφθασε στο γραφείο της Κοινότητας στις 11:50, και προς έκπληξή του είδε τη γιατρό έτοιμη προς αναχώρηση. Ο ασθενής θεωρώντας ότι βρίσκεται εντός του προβλεπόμενου ωραρίου ζήτησε να εξυπηρετηθεί. Μάλιστα, είπε στη γιατρό ότι διαμένει μακριά και θα έπρεπε να πληρώσει ξανά ταξί για τη μεταφορά του. Εκείνη του απάντησε ειρωνικά και επέμενε οτι πρέπει να φύγει.

Η γιατρός αγνόησε τον ηλικιωμένο και του ζήτησε να επιστρέψει την επόμενη ημέρα για τη συνταγογράφηση, καθώς είχε ραντεβού με άλλον ασθενή. Η γιατρός λοιπόν δεν μπορούσε να αφιερώσει 10 λεπτά για μία απλή συνταγογράφηση σε έναν ηλικιωμένο άνδρα. 

Παρ’ όλο που το ραντεβού της με τον επόμενο ασθενή δεν αποτελούσε επείγον περιστατικό, η γιατρός έφυγε χωρίς να έχει εκτελέσει τα καθήκοντα της κι έχοντας αρνηθεί να αφιερώσει λίγη ώρα στον ηλικιωμένο.

Ο κάθε ασθενής έχει δικαίωμα στη νοσηλεία και θεραπεία και η άρνηση του γιατρού να του την προσφέρει αποτελεί σοβαρό παράπτωμα!