Πρώτος θάνατος μετά από εμβόλιο με Pfizer

Για πρώτη φορά, φαίνεται να σημειώθηκε θάνατος ασθενούς μετά τον εμβολιασμό με Pfizer, κάτι το οποίο πιθανολογείται πως οφείλεται σε παρενέργειες του εμβολίου.

 

 

Ειδικότερα, μία γυναίκα κατέληξε μετά τη χορήγηση του εμβολίου Pfizer στη Νέα Ζηλανδία και ο θάνατος της, σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Επιτροπή Παρακολούθησης της Ασφάλειας των Εμβολίων, “πιθανότατα” οφείλεται σε μυοκαρδίτιδα, μια φλεγμονή του καρδιακού μυός. Πρόκειται για την πρώτη περίπτωση όπου ένας θάνατος λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό φαίνεται να συνδέεται με το εμβόλιο Pfizer. 

 

Η Επιτροπή αναφέρει ακόμη ότι η άτυχη γυναίκα είχε ορισμένα ιατρικά ζητήματα, τα οποία  θα μπορούσαν να “επηρεάσουν το αποτέλεσμα μετά τον εμβολιασμό”. Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές αναφέρουν ότι η μυοκαρδίτιδα συνιστά μια “πολύ σπάνια” παρενέργεια και ότι τα οφέλη του εμβολίου υπερτερούν των κινδύνων.

 

Παρ’ όλα αυτά, η επίσημη αιτία θανάτου της γυναίκας δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί και αναμένεται η ιατροδικαστική εξέταση. Ωστόσο, η ανεξάρτητη επιτροπή επισημαίνει ότι η μυοκαρδίτιδα “πιθανώς οφείλεται στον εμβολιασμό”.

 

Το Κέντρο Παρακολούθησης Ανεπιθύμητων Αντιδράσεων έχει λάβει άλλες αναφορές για θανάτους μετά από πρόσφατους εμβολιασμούς, όμως, μέχρι σημέρα δεν έχει τεκμηριωθεί τυχόν συσχέτιση τους με τον εμβολιασμό, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

 

 

Ο θάνατος της γυναίκας διερευνάται περαιτέρω και ο ιατροδικαστής αναμένεται να αποφανθεί για την υπόθεση, χωρίς να έχουν δοθεί  περισσότερες λεπτομέρειες.

 

 

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) έχει επισημάνει τη μυοκαρδίτιδα ως “πολύ σπάνια” παρενέργεια των εμβολίων Covid που παράγονται από την Pfizer και τη Moderna, προσθέτοντας ότι οι παρενέργειες είναι πιο συχνές σε νεότερους άνδρες.

 

 

Ο EMA προτρέπει τους πολίτες να συνεχίσουν να εμβολιάζονται, διότι συμβάλλουν στο να σταματήσουν οι βαριές νοσήσεις από κορονοϊό. Τονίζει, ότι τα συμπτώματα μυοκαρδίτιδας μπορεί να περιλαμβάνουν πόνο στο στήθος, δύσπνοια και μη φυσιολογικό καρδιακό παλμό. Σε περίπτωση που κάποιος ο οποίος εμβολιάστηκε παρουσιάσει αυτά τα συμπτώματα τις ημέρες μετά τον εμβολιασμό, θα πρέπει να ζητήσει άμεσα ιατρική βοήθεια.

Ο Συνήγορος του Ασθενή είναι δίπλα σας!

Κάθε πολίτης έχει αναφαίρετο το Δικαίωμα στην προκειμένη πανδημία, να διαλευκάνει τα αίτια σωματικών βλαβών σε βάρος της υγείας τους αλλά ακόμη και την αιτία θανάτου συγγενικών/φιλικών του προσώπων, σε όλες τις ύποπτες περιπτώσεις, αλλά ακόμα και σε όλες τις επιβεβαιωμένες περιπτώσεις νόσησης από Covid-19.

 

Κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και να αποζημιωθεί για τη βλάβη που υπέστη! Κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να διεκδικήσει όσα δικαιούται, ειδικά όταν πρόκειται για την υγεία τόσο τη δική του, όσο και των συγγενικών του προσώπων… 

  

Ο Συνήγορος του Ασθενή μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε τι ακριβώς συνέβη στην υπόθεση σας και να σας καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 211-0121395 ή με email στο info@sta.bcla.com για να ενημερωθείτε για τα επόμενα σας βήματα.

Πιστεύετε ότι η υγεία σας παραμελήθηκε λόγω της πανδημίας;

Μη διστάσετε να ζητήσετε τη συμβουλή μας για οποιαδήποτε απορία σας.

Λ. Συγγρού 262, Αθήνα Τ.Κ 17672

+30 211 012 1395

support@sta.bcla.gr

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας