Όταν ο γιατρός λέει «δεν είναι τίποτα»: πότε η καθυστέρηση διάγνωσης χρειάζεται διερεύνηση
Πήγατε στον γιατρό. Περιγράψατε τα συμπτώματα. Κάνατε εξετάσεις. Ζητήσατε μια καθαρή απάντηση.Και η απάντηση ήταν καθησυχαστική: «Δεν είναι τίποτα».Μόνο που αργότερα αποδείχθηκε ότι κάτι υπήρχε. Μια δεύτερη γνωμάτευση, μια νέα...
26 Μαΐου, 2026